14 Mayıs 2010 Cuma

Mektubumuz var !!

Bugun huzurevinde son etkinkiğimiz olan Kabare "Hayat gülünce güzel" adlı tiyatro gösterimizi başarılı bir şekilde gerçekleştirdik. Bu yazımda tiyatro hakkında bilgi vermiycem bizi çok duygulandıran Zuhal ve Sevim teyzelerimizin bizler için yazdığı duygularını ifade eden mektubdan bahsedeceğim.Mektubun detayını sizlerle paylaşmayacağım ama kısaca onlar ve bizim için iyi duyguların anlatıldığı ve günün özetini anlatan bir kaç bölümü Zuhal ve Sevim teyzelerimizin izni ileileteceğim.

Ben üniversite okuyamamıştım ama bu yaşta, güler yüzlü sevecen öğrencilerle aynı havayı soluyordum ne büyük mutluluktu. Bize yaşattığınız o güzel gün ve yakın ilginiz için binlerce defa teşekkür ediyor, sizleri çok seviyoruz. Başarı ve mutluluklar hep sizin olsun.
Sevim ELMACIOĞLU

Ben ATATÜRK nenesi olarak bugunkü geziden yaşama gücü alarak, mutlu yarınların sevincini yaşadım. Bu gençleri yetiştiren, bu güzel üniversiteyi yönetenler, yönetilenler adına sonsuz sevgi ve saygılar sunar. Tüm eğitim kurumlarınIN VATAN a hayırlı olmasını diler Sevgiyle kucaklarım.
Zuhal Nenin SAVAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder