8 Mart 2010 Pazartesi

Hürriyet Bekir İlköğretim Okulu

Hürriyet Bekir İlköğretim okulundaki varolan kütüphaneyi öğrencilerin ihtiyaçlarına cevap verebilecek şekilde geliştirmek ve bu projenin devamlılığının sağlanması için bizden bağımsız olarak okuldaki öğretmenler tarafından okuma saatleri organize edilmesi. Maddi imkansızlık içinde olan Hürriyet Bekir İlköğretim okulundaki, varolan kütüphanedeki kitap eksikliğinden dolayı öğrencilerde oluşmayan kitap kültürü ve kitap okuma alışkanlığının kazandırılmasını amaçlayan bir projedir. Hürriyet Bekir İlköğretim okulundaki öğrencilerin kitap eksikliğini gidermek için yetersiz olan kitapları temin edip sürekliliği sağlamak için gönüllü öğretmenler aracılığıyla okuma saatleri oluşturmak. Kütüphanenin yetersizliğini ortadan kaldırıp öğrencilere kitap okuma alışkanlığı kazandırmak. 1000 adet kitap toplamak. Bu 1000 kitabın içinde test kitapları ve yaş gruplarına uygun hikaye kitapları vardır.Bu projenin hedefi maddi imkansızlıklar içinde okuyan öğrencilere kitap okuma alışkanlığı kazandırmak ve temin edemedikleri test kitaplarını onlara temin edip.Öğrencilere sınavda yardım edebilmek.Belli günlerimizi öğrencilerle gecirip.Onlara beraber test çözmek veya kitap okumak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder